Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο με τραύμα στο κεφάλι 8χρονος - Έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου
Το νοσοκομείο Παπαγεωργίου (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
INTIME NEWS/ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΣτο νοσοκομείο Παπαγεωργίου νοσηλεύεται 8χρονο αγόρι το οποίο, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου στην Ασπροβάλτα, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, το παιδί έχει τραυματιστεί στο κεφάλι και έχει υποστεί κάταγμα στο δεξί του χέρι.
Αρχικά διακομίστηκε σε Κέντρο Υγείας, αλλά τελικά κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πτώση 20χρονης στις Βάθρες Σαμοθράκης - Νοσηλεύεται με σοβαρά τραύματα στη σπονδυλική στήλη
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ