Νοσοκομείο Γεννηματάς: Ασανσέρ βρέθηκε από τον 3ο όροφο στο ισόγειο
Νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς
INTIME«Ελεύθερη πτώση» από τον τρίτο όροφο έκανε ασανσέρ στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» της Αθήνας, σύμφωνα με καταγγελία που έγινε την Κυριακή (10/8) από τους εργαζόμενους.
Σύμφωνα με την καταγγελία το ασανσέρ έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου «Γεννηματάς» στο ισόγειο και από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
Μάλιστα, μέσα στο ασανσέρ εκείνη την ώρα βρισκόταν εργαζόμενη τεχνολόγος με βαρύ ακτινολογικό μηχάνημα.
Τη στιγμή που η τεχνολόγος βρισκόταν μέσα στο ασανσέρ, εκείνο άρχισε να υποχωρεί και ευτυχώς με τη βοήθεια συναδέλφου της πρόλαβε να βγει έξω.
Ακολούθως, με ανοιχτή την πόρτα ο θάλαμος υποχώρησε και βρέθηκε στο ισόγειο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ημαθία: Κατέληξε ο μηχανικός ανελκυστήρων που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
ΣΠΟΡ
Οι 27 πτήσεις για 24 αγώνες: Το αποτύπωμα άνθρακα του προέδρου της FIFA στο Μουντιάλ
19:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
ΚΟΣΜΟΣ
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ