Νοσοκομείο Γεννηματάς: Ασανσέρ βρέθηκε από τον 3ο όροφο στο ισόγειο
Νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς
INTIME«Ελεύθερη πτώση» από τον τρίτο όροφο έκανε ασανσέρ στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» της Αθήνας, σύμφωνα με καταγγελία που έγινε την Κυριακή (10/8) από τους εργαζόμενους.
Σύμφωνα με την καταγγελία το ασανσέρ έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου «Γεννηματάς» στο ισόγειο και από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
Μάλιστα, μέσα στο ασανσέρ εκείνη την ώρα βρισκόταν εργαζόμενη τεχνολόγος με βαρύ ακτινολογικό μηχάνημα.
Τη στιγμή που η τεχνολόγος βρισκόταν μέσα στο ασανσέρ, εκείνο άρχισε να υποχωρεί και ευτυχώς με τη βοήθεια συναδέλφου της πρόλαβε να βγει έξω.
Ακολούθως, με ανοιχτή την πόρτα ο θάλαμος υποχώρησε και βρέθηκε στο ισόγειο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ημαθία: Κατέληξε ο μηχανικός ανελκυστήρων που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
ΣΠΟΡ
Diamond League: Τρίτη θέση για τον Εμμανουήλ Καραλή στα 5,83 μ. στο Παρίσι
21:12
ΚΟΣΜΟΣ
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00
ΕΛΛΑΔΑ