Δημόσιος υπάλληλος συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη για χρηματισμό - Είχε ζητήσει 4.000 ευρώ κι ένα κινητό
Περιπολικό της αστυνομίας
PixabayΣτη σύλληψη ενός υπαλλήλου ελεγκτικής Αρχής του Δημοσίου για χρηματισμό προχώρησε η Ελληνική Αστυνομία στη Θεσσαλονίκη.
Ο δράστης βρέθηκε στα «χέρια» των Αρχών μετά την παραλαβή προσημειωμένου χρηματικού ποσού, ύψους 4.000 ευρώ, καθώς και κινητού τηλεφώνου, τα οποία είχε απαιτήσει στο πλαίσιο των καθηκόντων του, προκειμένου να μειώσει επιβληθέν πρόστιμο σε ιδιώτη.
Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για δωροληψία υπαλλήλου, εμπορία επιρροής, καθώς και παράβαση καθήκοντος. Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή και παραπέμφθηκε σε ανακριτή.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Στον ανακριτή σήμερα οι έξι συλληφθέντες για χρηματισμό στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση και χωρίς ενεργό μέτωπο η φωτιά στο Σπαθάρι Ευβοίας
17:52
ΚΟΣΜΟΣ
Φρουροί της Επανάστασης: Πλήγματα σε αμερικανικούς στόχους σε αντίποινα για τις επιθέσεις στο Ορμούζ
17:44
ΕΛΛΑΔΑ
Βοιωτία: Σε ύφεση η φωτιά στον Άγιο Βασίλειο - Χωρίς ενεργό μέτωπο στην Πέτρα
17:34
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρός σεισμός 6,2 Ρίχτερ στο Αφγανιστάν - Αισθητός μέχρι την Ινδία
17:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ