Αποσωληνώθηκε η 14χρονη που νοσηλευόταν στην Πάτρα με παράλυση από σπάνιο ιό
Διάδρομος στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός»
Υπουργείο ΥγείαςΑποσωληνωθηκε χτες και συνεχίζει τη νοσηλεία της στη ΜΕΘ η 14χρονη από την Κεφαλονιά που είχε προσβληθεί από εντεροιό, έναν σπάνιο ιό που ήταν η αιτία για την παράλυση της ανήλικης.
Η 14χρονη ήταν διασωληνώμενη στη ΜΕΘ Παίδων Πάτρας, εδώ και αρκετες ημέρες.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ ο διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων Ανδρέα Ηλιάδη, είπε πως ο ιός έκανε στο παιδι μια ταχεία μυϊκή αδυναμία που προκληθηκε από το ανοσοποιητικό σύστημα που καταστρέψε το περιφερικό νευρικό σύστημα.
Μάλιστα η επίπτωση του συνδρόμου κυμαίνεται από 0,81 έως 1,91 περιπτώσεις ανά 100.000 ανθρώπους τον χρόνο, πρόκειται δηλαδή για σπάνια πάθηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιές Πάτρα: Κανονικά λειτουργεί το Καραμανδάνειο - Επέστρεψαν οι ασθενείς
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άδωνις Γεωργιάδης για τη φωτιά στο Τζάνειο: «Περίεργα πράγματα»
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ