Αποσωληνώθηκε η 14χρονη που νοσηλευόταν στην Πάτρα με παράλυση από σπάνιο ιό
Διάδρομος στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός»
Υπουργείο ΥγείαςΑποσωληνωθηκε χτες και συνεχίζει τη νοσηλεία της στη ΜΕΘ η 14χρονη από την Κεφαλονιά που είχε προσβληθεί από εντεροιό, έναν σπάνιο ιό που ήταν η αιτία για την παράλυση της ανήλικης.
Η 14χρονη ήταν διασωληνώμενη στη ΜΕΘ Παίδων Πάτρας, εδώ και αρκετες ημέρες.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ ο διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων Ανδρέα Ηλιάδη, είπε πως ο ιός έκανε στο παιδι μια ταχεία μυϊκή αδυναμία που προκληθηκε από το ανοσοποιητικό σύστημα που καταστρέψε το περιφερικό νευρικό σύστημα.
Μάλιστα η επίπτωση του συνδρόμου κυμαίνεται από 0,81 έως 1,91 περιπτώσεις ανά 100.000 ανθρώπους τον χρόνο, πρόκειται δηλαδή για σπάνια πάθηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιές Πάτρα: Κανονικά λειτουργεί το Καραμανδάνειο - Επέστρεψαν οι ασθενείς
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άδωνις Γεωργιάδης για τη φωτιά στο Τζάνειο: «Περίεργα πράγματα»
CULTURE
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ