Αποσωληνώθηκε η 14χρονη που νοσηλευόταν στην Πάτρα με παράλυση από σπάνιο ιό
Διάδρομος στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός»
Υπουργείο ΥγείαςΑποσωληνωθηκε χτες και συνεχίζει τη νοσηλεία της στη ΜΕΘ η 14χρονη από την Κεφαλονιά που είχε προσβληθεί από εντεροιό, έναν σπάνιο ιό που ήταν η αιτία για την παράλυση της ανήλικης.
Η 14χρονη ήταν διασωληνώμενη στη ΜΕΘ Παίδων Πάτρας, εδώ και αρκετες ημέρες.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ ο διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων Ανδρέα Ηλιάδη, είπε πως ο ιός έκανε στο παιδι μια ταχεία μυϊκή αδυναμία που προκληθηκε από το ανοσοποιητικό σύστημα που καταστρέψε το περιφερικό νευρικό σύστημα.
Μάλιστα η επίπτωση του συνδρόμου κυμαίνεται από 0,81 έως 1,91 περιπτώσεις ανά 100.000 ανθρώπους τον χρόνο, πρόκειται δηλαδή για σπάνια πάθηση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιές Πάτρα: Κανονικά λειτουργεί το Καραμανδάνειο - Επέστρεψαν οι ασθενείς
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άδωνις Γεωργιάδης για τη φωτιά στο Τζάνειο: «Περίεργα πράγματα»
ΕΛΛΑΔΑ
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
ΚΟΣΜΟΣ
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
CULTURE