Μοτοσικλετιστής παραβίασε τον μισό ΚΟΚ στη Θεσσαλονίκη: Παραβίασε 10 κόκκινα φανάρια
Στη σύλληψη ενός 20χρονου μοτοσικλετιστή που έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, παραβιάζοντας δέκα κόκκινα φανάρια προχώρησαν οι Αρχές το βράδυ του Δεκαπενταύγουστου στη Θεσσαλονίκη.
Τον 20χρονο εντόπισαν αστυνομικοί της ομάδας «Ζ» επί της Τσιμισκή. Ακολούθησε κινηματογραφική καταδίωξη και τον συνέλαβαν στην περιοχή Παλαιού Σταθμού, όταν η μοτοσικλέτα ακινητοποιήθηκε και, παρά την προσπάθειά του να διαφύγει του αστυνομικού ελέγχου.
Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχημάτισαν σε βάρος του αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θανατηφόρο τροχαίο στη Ρόδο: Νεκρός μοτοσικλετιστής - Καρφώθηκε σε μεταλλικό κάδο
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Στους 36,8 βαθμούς η θερμοκρασία - Η πιο ζεστή μέρα από το 1874
18:48
ΕΛΛΑΔΑ
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ