Τραγωδία στο Αγρίνιο: 40χρονη «βούτηξε» στο κενό από μπαλκόνι πολυκατοικίας
Τραγωδία σημειώθηκε στο Αγρίνιο το βράδυ της Δευτέρας (25/8/2025), όταν γυναίκα βρέθηκε να κρέμεται από το μπαλκόνι πολυκατοικίας επί της οδού 14ης Σεπτεμβρίου και λίγα λεπτά αργότερα βούτηξε στο κενό από τον τέταρτο όροφο.
Σύμφωνα με το sinidisi.gr, περίοικοι που αντιλήφθηκαν το περιστατικό ειδοποίησαν αμέσως τις αρχές γύρω στις 8:30 το βράδυ, ενώ στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και η Πυροσβεστική.
Η γυναίκα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Αγρινίου, όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατός της.



Σύμφωνα με πληροφορίες, επρόκειτο για γυναίκα περίπου 40 ετών, χωρισμένη και μητέρα ενός μικρού παιδιού.

ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ