Μετρό Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησε η εγκατάσταση και λειτουργία «POS» στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων
Ξεκίνησε η εγκατάσταση και λειτουργία «POS» στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Πλέον οι επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχουν τη δυνατότητα να εκδίδουν εισιτήριο μέσω πληρωμής με τραπεζική κάρτα καθώς αρχίζει η λειτουργία των τερματικών «POS» στα εκδοτήρια των σταθμών του μέσου.
Η εγκατάσταση των συστημάτων έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένεται τις προσεχείς ημέρες να τοποθετηθούν και να είναι λειτουργικά 104 «POS» στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, στο σύνολο των σταθμών του Μετρό.
Με τον τρόπο αυτόν, οι χρήστες του Μετρό θα μπορούν:
- να έχουν εναλλακτικές επιλογές πληρωμής για την αγορά εισιτηρίων.
- να πραγματοποιούν ασφαλείς συναλλαγές με χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες.
- να αποφεύγουν τις ουρές και την αναμονή στα εκδοτήρια.
Η εφαρμογή του μέτρου βελτιώνει τη λειτουργικότητα των υπηρεσιών του Μετρό Θεσσαλονίκης προς το επιβατικό κοινό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Στις 200.000 ευρώ τα «βρίσκουν» αγοραστές και πωλητές - Ποια μένουν απούλητα
09:46
ΚΟΣΜΟΣ
«Σεισμικό δίδυμο»: Το σπάνιο φαινόμενο που χτύπησε τη Βενεζουέλα – Γιατί η χώρα είναι ευάλωτη
09:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Είδα ένα παιδί πεσμένο, προσπαθούσαν να το επαναφέρουν»: Μαρτυρίες για τη συμπλοκή στην Καλλιθέα
09:35
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: Το επιστημονικό μοντέλο που προβλέπει έως και 10.000 νεκρούς
09:23
ΚΟΣΜΟΣ