Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Άνδρας απειλεί να πέσει στο κενό από μπαλκόνι
Το νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ
(EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Παρασκευής (05/09) στο νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ στους Αμπελόκηπους όπου ένας άνδρας απειλεί να πέσεισ το κενό από έχει ανέβει στο πρεβάζι του κτηρίου.
Στο σημείο έχουν σπεύσει αστυνομία και πυροσβεστική, που προσπαθούν να τον μεταπείσουν, ενώ από κάτω έχει τοποθετηθεί ειδικό στρώμα διάσωσης για κάθε ενδεχόμενο.
Ο άνδρας βρίσκεται στο σημείο από τις 18:00, με τις Αρχές να συνεχίζουν τις προσπάθειες να τον πείσουν να κατέβει με ασφάλεια.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ