Ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφής στα Λύκεια - Πώς κατανέμονται οι μαθητές
Μαθητές εισέρχονται στο σχολείο τους.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSIΟλοκληρώθηκε η διαδικασία εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών των Λυκείων της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «e-εγγραφές».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, για πρώτη φορά υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά και για τα Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια οι αιτήσεις της περιόδου Σεπτεμβρίου.
Οι αιτήσεις για όλους τους τύπους των σχολείων υποβλήθηκαν κατά τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο (κατ’ εξαίρεση και εκπρόθεσμες) και συνολικά έχουν κατανεμηθεί 329.130 μαθητές/τριες σε δημόσια ΓΕ.Λ. (στα οποία περιλαμβάνονται και τα Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιστισμικά, Πρότυπα, Πειραματικά και Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία), ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-2026.
Η κατανομή των μαθητών

Επισημαίνεται ότι, μέσω της εφαρμογής (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr):
- Δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων.
- Για τις αιτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί
- δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης ή διαγραφής τους και
- είναι δυνατή η προβολή, η αποθήκευση ή/ και η εκτύπωσή τους μέσω της
επιλογής «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω αριστερά μετά την είσοδο μέσω
TaxisNet).
Επιχείρηση διάσωσης τραυματισμένης τουρίστριας στο φαράγγι της Ίμπρου στα Χανιά
13:39
Ξεκίνησαν οι «τεχνικές» συνομιλίες μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν - «Η διπλωματία να φανεί χρήσιμη»
13:33
Βρετανία: Η επόμενη μέρα της παραίτησης του Κιρ Στάρμερ και η «μάχη» των υποψηφιοτήτων
13:31
Ρένια Λουιζίδου: «Με σοκάρει να με βλέπω στα 23 μου, γιατί βλέπω το κοριτσάκι που δεν είμαι πια»
13:30