Πάτρα: Προθεσμία να απολογηθούν πήραν οι τρεις ανήλικοι που έστειλαν στο νοσοκομείο 15χρονο
Αστυνομικοί διενεργούν έλεγχο
INTIME NEWSΠροθεσμία για να απολογηθούν στον ανακριτή ζήτησαν και πήραν οι τρεις ανήλικοι, οι οποίοι το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης (18/9) επιτέθηκαν σε 15χρονο φιλο τους στην Πάτρα. Οι κηδεμόνες τους αφέθηκαν ελεύθεροι και ορίστηκε τακτική δικάσιμος.
Οι τρεις μαθητές ηλικίας 15 και 16 ετών κατηγορούνται ότι επιτέθηκαν σε συνομήλικό τους, τον οποίο χτύπησαν με γροθιές, προκαλώντας του κατάγματα στη γνάθο και στη μύτη.
Το θύμα μεταφέρθηκε αρχικά στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων, ωστόσο, κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή του στο νοσοκομείο «Αγλαΐα Κυριακού» στην Αθήνα, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τηλεφώνημα για βόμβα στο River West - Εκκενώνεται από την αστυνομία
ΕΛΛΑΔΑ
Ένα «δάσος» από κάνναβη στον Όλυμπο: Πάνω από 5.000 δενδρύλλια εντόπισε η Αστυνομία
ΕΛΛΑΔΑ
Οι ρόλοι και ο «τιμοκατάλογος» του κυκλώματος ναρκωτικών που εξαρθρώθηκε στη Μύκονο
11:29
ΔΙΕΘΝΗ
Σε επίπεδα προ πολέμου η διεθνής τιμή του πετρελαίου - Νέα μείωση των τιμών καυσίμων στην αντλία
11:28
ΑΠΟΨΕΙΣ
Το clawback στην Υγεία: από αναγκαίο κακό σε επενδυτικό μοχλό
11:20
ΧΡΗΜΑ
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα (26/06) οι αιτήσεις για προσλήψεις 24 ατόμων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
11:20
ΕΛΛΑΔΑ