Τραγωδία στην Πάτρα- Ασθενής «βούτηξε» στο κενό από τον 4ο όροφο νοσοκομείου
Ακαριαίο θάνατο βρήκε ένας 57χρονος άνδρας ο οποίος το πρωί έπεσε στο κενό από το παράθυρο της Νεφρολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών στο Ρίο.
Όπως αναφέρει το tempo24.gr, ο άτυχος άνδρας ήταν νεφροπαθής που είχε μεταβεί από το Αίγιο, στο Νοσηλευτικό ίδρυμα για να υποβληθεί σε αιμοκάθαρση. Ο 57χρονος βρέθηκε στο κενό από τον 4ο όροφο και σκοτώθηκε.
Σημειώνεται ότι η αστυνομία εξετάζει τόσο το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας όσο και εκείνο του δυστυχήματος.
ΧΡΗΜΑ
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
TRAVEL
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30
ΕΛΛΑΔΑ
Κέρκυρα: Μοιραία εκδρομή για ηλικιωμένο τουρίστα - Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
09:20
ΚΟΣΜΟΣ
Νέες απειλές Τραμπ για αφανισμό του Ιράν: «Μπορεί να έρθει η στιγμή που δεν θα υπάρχει πλέον»
09:15
ΚΟΣΜΟΣ