Προσωρινά εκτός λειτουργίας ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός» λόγω βλάβης
Κλειστός είναι ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός» το πρωί της Τετάρτης (24/09) λόγω βλάβης, με αποτέλεσμα οι συρμοί να διέρχονται από το σημείο χωρίς στάση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ προσωρινά είναι εκτός λειτουργίας ο σταθμός του Μετρό λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα, που προκάλεσε έκλυση καπνού.
Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό «Ευαγγελισμός» χωρίς στάση προς το παρόν.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα σε κυλιόμενη σκάλα, η οποία ως αποτέλεσμα είχε να βγουν καπνοί.
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε στους πολίτες το νέο τμήμα της πεζοδρομημένης Αγίας Σοφίας
14:20
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Δεν έχει υποστεί κακοποίηση το 7μηνών βρέφος, λέει ο ιατροδικαστής - Σε εξέλιξη οι έρευνες
14:15
ΣΠΟΡ
Ομπράντοβιτς: Θα ήταν σπουδαίο να πάρει το 8ο ο Παναθηναϊκός - Από τα καλύτερα κλαμπ του κόσμου
14:14
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Ασημακοπούλου: Δεν τίθεται θέμα διαγραφής - Υποκριτικές οι αντιδράσεις
14:10
ΚΟΣΜΟΣ