Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»
Ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»
EUROKINISSI/ΕΦΗ ΣΚΑΖΑΑποκαταστάθηκε η βλάβη που έθεσε εκτός λειτουργίας τον σταθμό του Μετρό «Ευαγγελισμός», με τον συρμό να εξυπηρετεί κανονικά το κοινό.
Νωρίτερα, ο σταθμός είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα που προκάλεσε έκλυση καπνού, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Rheinmetall
16:59
ΚΟΣΜΟΣ