Ηράκλειο: Γυναίκα χάρισε ζωή με το θάνατο της - Λήφθησαν νεφροί, ήπαρ, κερατοειδής
Γιατροί στο χειρουργείο (φωτογραφία αρχείου)
PixabayΔώρα ζωής πρόσφερε με τον θάνατο της, μια 63χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης, με ανεύρυσμα. Οι συγγενείς της, παρά τον πόνο τους, έδωσαν την συγκατάθεση τους για δωρεά οργάνων της γυναίκας.
Σύμφωνα με το neakriti η διαδικασία λήψης των οργάνων ολοκληρώθηκε επιτυχώς στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου, όπου πραγματοποιήθηκε η έκτη κατά σειρά δωρεά.
Τα όργανα της 63χρονης γυναίκας μεταφέρθηκαν ως εξής:
Ήπαρ και νεφροί προς το Λαϊκό Νοσοκομείο Αθηνών
Κερατοειδής προς το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ)
Η δωρεά πραγματοποιήθηκε έπειτα από πρόταση της τοπικής συντονίστριας μεταμοσχεύσεων σε συνεργασία με τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου.
Βενεζουέλα: Νεκροί η σύζυγος και τα παιδιά του πρώην ποδοσφαιριστή του Ατρόμητου, Λούκας Τρέχο
20:37
Φωτιά στην Καλλιθέα: Η δραματική στιγμή που η ηλικιωμένη πηδάει από το μπαλκόνι για να σωθεί
20:26
«Σήκωσαν» την κορυφή της Πεντέλης οι θυελλώδεις άνεμοι - Οι ριπές ξεπέρασαν τα 100 χλμ/ώρα
20:17
Ο Τομ Χάρντι κυκλοφορεί ραπ άλμπουμ - Στον «αέρα» το πρώτο τραγούδι
20:07