Αχαΐα: Μαθητές πήγαν στο σχολείο με σουγιά – Δύο συλλήψεις
Στη σύλληψη δύο μαθητών Λυκείου προχώρησαν το μεσημέρι της Τετάρτης (1/10) οι αστυνομικοί του Τμήματος Δυτικής Αχαΐας.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., κατά τη διάρκεια αστυνομικού ελέγχου σε Λύκειο της Κάτω Αχαΐας βρέθηκε στην κατοχή του 15χρονου και κατασχέθηκε ένα αναδιπλούμενο μαχαίρι σουγιά.
Από τη προανάκριση που ενήργησαν οι άνδρες του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας πρόκυψε ότι ο 18χρονος μαθητής κατείχε το μαχαίρι και το παρέδωσε στον 15χρονο.
Σε βάρος των δύο μαθητών σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων, ενώ συνελήφθη και ο πατέρας του ανήλικου για παραμέληση της εποπτείας του, η οποία θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αχαΐα: Έρευνες για 88χρονο κολυμβητή στα Αραχωβίτικα
ΕΛΛΑΔΑ
Σε εξέλιξη η φωτιά στο Άνω Καστρίτσι Αχαΐας - Οι θυελλώδεις άνεμοι δυσχεραίνουν την κατάσβεση
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πηγές υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: Εντός 24 ωρών το ένταλμα στον αρμόδιο εισαγγελέα
12:00
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτές είναι οι απαντήσεις στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
11:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων
11:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ