Θεσσαλονίκη: Δύο συλλήψεις εργαζομένων σε μπαρ - Επέτρεψαν σε 16χρονες να πιούνε αλκοόλ
Στη σύλληψη δύο ατόμων που εργάζονται σε καφέ - μπαρ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης προχώρησαν οι αρχές το βράδυ του Σαββάτου (25/10), καθώς επέτρεψαν σε δύο 16χρονες να καταναλώσουν αλκοόλ.
Σύμφωνα με το thestival.gr, συνελήφθησαν ο 29χρονος προσωρινά υπεύθυνος και ο 24χρονος σερβιτόρος με την κατηγορία της έκθεσης, καθώς σύμφωνα με την ΕΛΑΣ επέτρεψαν την κατανάλωση αλκοολούχου ποτού σε δύο ανήλικες.
Τους δύο άνδρες συνέλαβαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης.
Σε βάρος τους έχει σχηματιστεί δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν δύο γυναίκες - Έβαζαν τα παιδιά τους να ζητιανεύουν έξω από σούπερ μάρκετ
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Είναι οι επανειλλημένες αποτυχίες εξωσωματικής γονιμοποίησης ανεξήγητες?
11:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ