Ηράκλειο: Στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ 11χρονο αγόρι έπειτα από ατύχημα με πατίνι
Το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηράκλειου
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Χαλκιαδάκης ΝίκοςΣτη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του ΠΑΓΝΗ, νοσηλεύεται από χθες Κυριακή 26/10 όπου μεταφέρθηκε από τα Χανιά, ένα αγόρι 11 ετών.
Το 11χρονο παιδί φέρεται να είχε ατύχημα με το πατίνι του. Άμεσα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Χανίων, ενώ στη συνέχεια κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στο ΠΑΓΝΗ.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή δΔιοικητή του Νοσοκομείου Στέλιο Κτενιαδάκη, το παιδί, που παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς, έχει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή.
ΕΛΛΑΔΑ
Ισχυρός σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο
11:36
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ