Θεσσαλονίκη: Τρεις ανήλικοι έκλεψαν αυτοκίνητο - Πήγαν στο Τμήμα με τους γονείς τους και ομολόγησαν
Την κλοπή ενός αυτοκινήτου ομολόγησαν τρεις ανήλικοι ενώπιον των Αρχών στη Θεσσαλονίκη, μετά από την παρότρυνση των γονέων τους.
Πρόκειται για δύο 14χρονους και έναν 15χρονο οι οποίοι το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας (27/10) έκλεψαν το όχημα από την Τούμπα. Μία περίπου ώρα αργότερα εγκατέλειψαν το αυτοκίνητο, με την Αστυνομία να το εντοπίζει και να το επιστρέφει στην ιδιοκτήτριά του.
Οι ανήλικοι δράστες μετέβησαν αυτοβούλως, συνοδεία των κηδεμόνων τους, στο Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Τούμπας - Τριανδρίας, όπου ομολόγησαν την πράξη τους. Σχηματίστηκε δικογραφία εις βάρος τους, η οποία θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Μυτιλήνη: 13χρονος έκλεψε 7.000 ευρώ από το σπίτι της γιαγιάς του
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ