Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης - Κανονικά τα δρομολόγια
Μετρό Θεσσαλονίκης
INTIME NEWSΑποκαταστάθηκε η λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης και πλέον τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά και στις δύο τροχιές.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία των τρένων από νωρίς το πρωί της Τρίτης (4/11) διεξάγονταν από τη μία τροχιά σε τμήμα της βασικής γραμμής, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Στην επίσημη ιστοσελίδα του μετρό, αναφερόταν ότι «από το σταθμό «Ανάληψη» έως το σταθμό «Πανεπιστήμιο» η κυκλοφορία πραγματοποιείται μόνο μέσω της Τροχιάς 2. Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά κατά μήκος του υπολοίπου της γραμμής».
Η Thema ενημέρωσε πως, οι επιβάτες έπρεπε να μετεπιβιβαστούν στο σταθμό «Πανεπιστήμιο» προκειμένου να συνεχίσουν τη διαδρομή τους είτε προς τη Νέα Ελβετία είτε προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00