Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης - Κανονικά τα δρομολόγια
Μετρό Θεσσαλονίκης
INTIME NEWSΑποκαταστάθηκε η λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης και πλέον τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά και στις δύο τροχιές.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία των τρένων από νωρίς το πρωί της Τρίτης (4/11) διεξάγονταν από τη μία τροχιά σε τμήμα της βασικής γραμμής, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Στην επίσημη ιστοσελίδα του μετρό, αναφερόταν ότι «από το σταθμό «Ανάληψη» έως το σταθμό «Πανεπιστήμιο» η κυκλοφορία πραγματοποιείται μόνο μέσω της Τροχιάς 2. Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά κατά μήκος του υπολοίπου της γραμμής».
Η Thema ενημέρωσε πως, οι επιβάτες έπρεπε να μετεπιβιβαστούν στο σταθμό «Πανεπιστήμιο» προκειμένου να συνεχίσουν τη διαδρομή τους είτε προς τη Νέα Ελβετία είτε προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η εκμάθηση μουσικού οργάνου στα 70 κάνει… θαύματα για τον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη
09:00
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30