Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο μητέρα και γιος μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
Επιχείρηση κατάσβεσης πυρκαγιάς (φωτογραφία αρχείου)
Eurokinissi/ ΡΑΦΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣΣτο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν μητέρα και ο γιος, έπειτα από φωτιά που ξέσπασε στο διαμέρισμα τους το μεσημέρι της Κυριακής (16/11) στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η πυρκαγιά ξέσπασε κάτω από άγνωστες συνθήκες στην κουζίνα του διαμερίσματος επί κτηρίου στην οδό Αγίων Πάντων.
Για την κατάσβεση της φωτιά έσπευσαν στο σημείο δύο πυροσβεστικά οχήματα με οκτώ πυροσβέστες.
Μία γυναίκα που υπέστη εγκαύματα και ο γιος της που εισέπνευσε καπνό μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.
Κατά τη διάρκεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς, που προκάλεσε μικρής έκτασης ζημιές στο διαμέρισμα, η πολυκατοικία εκκενώθηκε.
ΧΡΗΜΑ
Την Τρίτη λήγει η προθεσμία απογραφής για τα ασανσέρ - Έως 5.000 ευρώ τα πρόστιμα για τους παραβάτες
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Το Μπαχρέιν καταδικάζει τις ιρανικές επιθέσεις - Ζητά έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας
08:05
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Το TikTok Shop και στην Ελλάδα από τις 15 Ιουνίου: Ανοίγει ο δρόμος για το social commerce
08:04
ΚΟΣΜΟΣ
Βρέθηκε το μαθηματικό μοντέλο με το οποίο τα κουνούπια πετούν γύρω μας για να μας τσιμπήσουν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ