Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο μητέρα και γιος μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
Επιχείρηση κατάσβεσης πυρκαγιάς (φωτογραφία αρχείου)
Eurokinissi/ ΡΑΦΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣΣτο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν μητέρα και ο γιος, έπειτα από φωτιά που ξέσπασε στο διαμέρισμα τους το μεσημέρι της Κυριακής (16/11) στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η πυρκαγιά ξέσπασε κάτω από άγνωστες συνθήκες στην κουζίνα του διαμερίσματος επί κτηρίου στην οδό Αγίων Πάντων.
Για την κατάσβεση της φωτιά έσπευσαν στο σημείο δύο πυροσβεστικά οχήματα με οκτώ πυροσβέστες.
Μία γυναίκα που υπέστη εγκαύματα και ο γιος της που εισέπνευσε καπνό μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.
Κατά τη διάρκεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς, που προκάλεσε μικρής έκτασης ζημιές στο διαμέρισμα, η πολυκατοικία εκκενώθηκε.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση - Ο απολογισμός του έργου μας από το 2019»
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
ΠΟΛΙΤΙΚΗ