Συνελήφθη στη Βούλα καταζητούμενος που είχε διαφύγει από τη Σερβία
Στη σύλληψη ενός 46χρονου σε βάρος του οποίου είχε εκδοθεί διεθνές ένταλμα σύλληψης από τις Αρχές της Σερβίας για απάτη και ξέπλυμα μαύρου χρήματος προχώρησαν οι ελληνικές Αρχές στη Βούλα το απόγευμα της Δευτέρας (17/11).
Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙΑΣ εντόπισαν ύποπτο όχημα να κινείται στην περιοχή της Βούλας και το κάλεσαν σε έλεγχο όπου διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του 46χρονου οδηγού εκκρεμούσε διεθνές ένταλμα σύλληψης.
Συγκεκριμένα, ο 46χρονος αλλοδαπός κατηγορείται ότι διέπραξε απάτη και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, αποκτώντας παράνομα χρηματικά ποσά και περιουσιακά στοιχεία στην περιοχή του Βελιγραδίου, με το χρηματικό ποσό να υπερβαίνει τα 17 εκατομμύρια Δηναρίων Σερβίας.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών.
Αποκατάσταση πίνακα του Ρέμπραντ αποκάλυψε κρυμμένο μήνυμα – Είχαν «σβήσει» τουρμπάνι
10:36
Οργανισμός Ενέργειας: «Προηγμένο σύστημα επαλήθευσης ζητά ο Γκρόσι για το Ιράν μετά τη σύγκρουση»
10:33
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη: Πάνω από 500.000 ευρώ η λεία - Πώς δρούσε
10:24
Βενεζουέλα: Ένας ή δύο σεισμοί; Το φαινόμενο «doublet» και τα σενάρια των ειδικών για τον εγκέλαδο
10:24