Θεσσαλονίκη: 22χρονος δηλητηριάστηκε από σούσι - Νοσηλεύεται σε σταθερή κατάσταση
Σούσι
unsplash.comΣοβαρή δηλητηρίαση από σούσι έπαθε ένας 22χρονος στη Θεσσαλονίκη.
O 22χρονος, ο οποίος, όπως είπε, έτρωγε τακτικά σούσι, αμέσως μετά την κατανάλωση, ένιωσε έντονη αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Εκεί χειρουργήθηκε, αφού η αρχική εκτίμηση των γιατρών ήταν ότι επρόκειτο για νεοπλασία. Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι είχε μολυνθεί από το εντερικό παράσιτο «ανισάκις», που εντοπίζεται σε ωμά ψάρια και φαγητά που δεν έχουν μαγειρευτεί σωστά.
Η Ανισακίαση (ή ανισακίδωση) συχνά συνδέεται με οξέα γαστρεντερικά συμπτώματα, όπως κοιλιακό άλγος, διάρροια, ναυτία και έμετο.
Στον 22χρονο χορηγήθηκε αντιβίωση και, αυτήν τη στιγμή, νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, με την κατάσταση της υγείας του να είναι σταθερή.
Πρόκειται για την πρώτη δηλητηρίαση από το παράσιτο «ανισάκις» που καταγράφεται στην Ελλάδα.
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
Αρχηγός Χεζμπολάχ: «Μεγάλο λάθος» και άκυρη η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου
19:21