Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Αθήνα - Ανοιχτοί οι σταθμοί του μετρό σε Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο
Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση της πορείας στη μνήμη του Αλεξάνδρου Γρηγορόπουλου που δολοφονήθηκε από τον ειδικό φρουρό Επαμεινώνδα Κορκονέα πριν από 17 χρόνια.
Παράλληλα, λίγη ώρα ώρα αργότερα άνοιξαν και οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο που παρέμεναν κλειστοί από τις 17:00 το απόγευμα του Σαββάτου (6/12).
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Συγκέντρωση στο σημείο της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου - Επεισόδια νωρίτερα στην Πανεπιστημίου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σήμερα στη Βουλή η ψήφιση της ρύθμισης για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
08:48
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα - Το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ