ΕΛΛΑΔΑ

Ακινητοποιήθηκε τρένο στη Ζάχαρη Λάρισας μετά από σύγκρουση με ζώο

Ακινητοποιήθηκε τρένο στη Ζάχαρη Λάρισας μετά από σύγκρουση με ζώο

Συρμός τρένου

EUROKINISSI / ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Αναστάτωση επικράτησε την Κυριακή (7/12) σε τρένο στο οποίο επέβαιναν 85 άτομα, όταν συγκρούστηκε με ένα ζώο με αποτέλεσμα να προκληθεί βλάβη στη μάσκα της μηχανής και να ακινητοποιηθεί ο συρμός στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας.

Πρόκειται για την αμαξοστοιχία 2592, που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα–Θεσσαλονίκη και σύμφωνα με την Hellenic Train στο σημείο μετέβη άμεσα εφεδρική μηχανή, προκειμένου να ρυμουλκήσει την αμαξοστοιχία και να ξεκινήσει η διαδικασία αντικατάστασης.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η αμαξοστοιχία συνέχισε το δρομολόγιό της προς τη Θεσσαλονίκη, με καθυστέρηση 140 λεπτών.

Για όσους επιβάτες επιθυμούσαν να μετακινηθούν προς τη Θεσσαλονίκη, καθώς πραγματοποιούνταν η αντικατάσταση της μηχανής, διατέθηκε λεωφορείο στον σταθμό της Λάρισας.

Τι ισχύει για τις αποζημιώσεις:

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά ή με το 50% της αξίας του εισιτηρίου, σε περίπτωση καθυστέρησης 120 λεπτών και άνω. Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:

  • Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
  • Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
  1. είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
  2. είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.