Στο νοσοκομείο ανήλικος μετά από κατανάλωση αλκοόλ - Συνελήφθη ο υπεύθυνος του κλαμπ
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
EUROKINISSI / ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣΑκόμη ένα περιστατικό με διάθεση αλκοόλ σε ανήλικο, με αποτέλεσμα το παιδί να καταλήξει στο νοσοκομείο. Το περιστατικό εκτυλίχθηκε σε κλαμπ στο Μπουρνάζι. Ο ανήλικος 17 ετών, κατανάλωσε αλκοόλ, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, σε κατάσταση μέθης, στο νοσοκομείο Αγία Όλγα στην Νέα Ιωνία.
Την ίδια ώρα ακόμη ένας νεαρός 18 ετών, μεταφέρθηκε με το ΕΚΑΒ από το ίδιο κλαμπ, σε κατάσταση μέθης στο νοσοκομείο Σωτηρία.
Η αστυνομία ενημερώθηκε, πήγε στο νυχτερινό κέντρο και συνέλαβε τον 47χρονο, προσωρινά υπεύθυνο του καταστήματος, για πώληση αλκοόλ σε ανήλικο αλλά και για παράβαση ωραρίου λειτουργίας του κλαμπ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θήβα: Ρομά κάλεσαν άσκοπα ασθενοφόρο και στη συνέχεια το έσπασαν
ΕΛΛΑΔΑ
Σέρρες: Γέννησε στο ασθενοφόρο καθ’ οδόν για το νοσοκομείο - Σε θερμοκοιτίδα το βρέφος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ATLANTIC SEE LNG TRADE: Επιταχύνονται οι διαδικασίες - Έρχονται νέες συμφωνίες
09:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Θα κάνω τον Ερντογάν πολύ χαρούμενο»: Ο υπαινιγμός Τραμπ για τα F-35
09:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στην ολομέλεια της Βουλής εισάγεται σήμερα ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης
09:04
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Audi ανανέωσε το A3 κάνοντάς το πιο ψηφιακό και με αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης
09:00
ΚΟΣΜΟΣ