Στο νοσοκομείο 9χρονος στο Αγρίνιο μετά από επικίνδυνο challenge μέσα σε σχολείο
Μεταφορά ασθενή σε νοσοκομείο
INTIME NEWSΈνα νέο περιστατικό με επικίνδυνο challenge, που είχε ως αποτέλεσμα 9χρονο παιδί να καταλήξει στο νοσοκομείο, σημειώθηκε σε σχολείο στο Αγρίνιο.
Όπως αναφέρει το agriniopress.gr, δύο 9χρονα παιδιά σε σχολείο στο Αγρίνιο, αποφάσισαν να κάνουν ένα επικίνδυνο challenge, καταπίνοντας φάρμακα.
Το ένα παιδί χορήγησε αντιψυχωσικό φάρμακο στο άλλο, με αποτέλεσμα ο 9χρονος να διακομιστεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο Αγρινίου, όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του 9χρονου που χορήγησε το φάρμακο στον συνομήλικό του και κατηγορείται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
ΚΟΣΜΟΣ
Είναι ακριβό ένα air condition στο Παρίσι;
07:45
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στο Αιγάλεω: Kαίει για πάνω από 16 ώρες – Αναζωπύρωση και διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στο Ειδικό μάθημα των Ιταλικών εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι
07:38
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Λαγοκέφαλος: Σε ποιες περιοχές θα επιδοτείται το ψάρεμα - Τι θα καθορίσει την τιμή
07:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ