Στο νοσοκομείο 9χρονος στο Αγρίνιο μετά από επικίνδυνο challenge μέσα σε σχολείο
Μεταφορά ασθενή σε νοσοκομείο
INTIME NEWSΈνα νέο περιστατικό με επικίνδυνο challenge, που είχε ως αποτέλεσμα 9χρονο παιδί να καταλήξει στο νοσοκομείο, σημειώθηκε σε σχολείο στο Αγρίνιο.
Όπως αναφέρει το agriniopress.gr, δύο 9χρονα παιδιά σε σχολείο στο Αγρίνιο, αποφάσισαν να κάνουν ένα επικίνδυνο challenge, καταπίνοντας φάρμακα.
Το ένα παιδί χορήγησε αντιψυχωσικό φάρμακο στο άλλο, με αποτέλεσμα ο 9χρονος να διακομιστεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο Αγρινίου, όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του 9χρονου που χορήγησε το φάρμακο στον συνομήλικό του και κατηγορείται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ