Στο νοσοκομείο 9χρονος στο Αγρίνιο μετά από επικίνδυνο challenge μέσα σε σχολείο
Μεταφορά ασθενή σε νοσοκομείο
INTIME NEWSΈνα νέο περιστατικό με επικίνδυνο challenge, που είχε ως αποτέλεσμα 9χρονο παιδί να καταλήξει στο νοσοκομείο, σημειώθηκε σε σχολείο στο Αγρίνιο.
Όπως αναφέρει το agriniopress.gr, δύο 9χρονα παιδιά σε σχολείο στο Αγρίνιο, αποφάσισαν να κάνουν ένα επικίνδυνο challenge, καταπίνοντας φάρμακα.
Το ένα παιδί χορήγησε αντιψυχωσικό φάρμακο στο άλλο, με αποτέλεσμα ο 9χρονος να διακομιστεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο Αγρινίου, όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του 9χρονου που χορήγησε το φάρμακο στον συνομήλικό του και κατηγορείται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές βροχές στα ηπειρωτικά - Συνεχίζονται τα μελτέμια στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ