Στο νοσοκομείο 9χρονος στο Αγρίνιο μετά από επικίνδυνο challenge μέσα σε σχολείο
Μεταφορά ασθενή σε νοσοκομείο
INTIME NEWSΈνα νέο περιστατικό με επικίνδυνο challenge, που είχε ως αποτέλεσμα 9χρονο παιδί να καταλήξει στο νοσοκομείο, σημειώθηκε σε σχολείο στο Αγρίνιο.
Όπως αναφέρει το agriniopress.gr, δύο 9χρονα παιδιά σε σχολείο στο Αγρίνιο, αποφάσισαν να κάνουν ένα επικίνδυνο challenge, καταπίνοντας φάρμακα.
Το ένα παιδί χορήγησε αντιψυχωσικό φάρμακο στο άλλο, με αποτέλεσμα ο 9χρονος να διακομιστεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο Αγρινίου, όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του 9χρονου που χορήγησε το φάρμακο στον συνομήλικό του και κατηγορείται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ κατά Γερουσίας: «Έχω το Ιράν στα «σχοινιά», έτοιμο να πέσει και δυσκολεύουν τη δουλειά μου»
07:57
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στη Βουλή το ν/σ για την ίση αμοιβή ανδρών και γυναικών - Ποιοι υγειονομικοί εντάσσονται στα βαρέα
07:52
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε επιδειξία έξω από το Πάντειο - Τον κατήγγειλε 26χρονη φοιτήτρια
07:49
ΚΟΣΜΟΣ
Είναι ακριβό ένα air condition στο Παρίσι;
07:45
ΕΛΛΑΔΑ