Τραυματισμός 14χρονης με πατίνι: Την εντόπισε νοσηλεύτρια της ΜΕΘ του Παίδων
Στο νοσοκομείο Παίδων μεταφέρθηκε παραμονή των Χριστουγέννων ένα 14χρονο κορίτσι που είχε βγει να πει τα κάλαντα.
Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, την εντόπισε νοσηλεύτρια της ΜΕΘ του Παίδων «Αγία Σοφία» που πήγαινε για δουλειά και της προσέφερε άμεσα τις πρώτες βοήθειες. Στη συνέχεια, ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ, που μετέφερε το κορίτσι στο νοσοκομείο, όπου το προσωπικό έσπευσε να αντιμετωπίσει τα τραύματά της.
Σύμφωνα με τα όσοα δήλωσε το ίδιο το κορίτσι, έπεσε απο πατίνι το οποίο βρήκε ενεργοποιημένο.
Η δεκατετράχρονη φέρει θλαστικά τραύματα στο κεφάλι και νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική. Στο πλευρό της βρίσκονται η μητέρα της και τα αδέλφια της, ενώ η αστυνομία έχει ήδη ενημερωθεί για το περιστατικό.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ