Ρόδος: Ανήλικoς μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά την κατανάλωση αλκοόλ - Συνελήφθη η μητέρα του
Ένας 16χρονος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου , νωρίς το πρωί της Τρίτης, έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο μαθητής της Α' Λυκείου φέρεται να έχει καταναλώσει αλκοόλ νωρίτερα το βράδυ σε μεζεδοπωλείο, όπου είχε βγει με την παρέα του. Στο νοσοκομείο έσπευσε και η μητέρα του, η οποία ενημερώθηκε τηλεφωνικά για το περιστατικό.
Μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών, η υπόθεση πήρε ποινικές διαστάσεις. Συνελήφθη τόσο η μητέρα του ανήλικου, με την κατηγορία της πλημμελούς εποπτείας, όσο και ο υπεύθυνος του καταστήματος όπου φέρεται να καταναλωθεί το αλκοόλ.
Οι αρχές διερευνούν τις ευθύνες και από τις δύο πλευρές, σε ένα ακόμη περιστατικό που δείχνει το διαχρονικό πρόβλημα της πρόσβασης των ανηλίκων στο αλκοόλ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Αττική Οδός: Χειροπέδες σε 21χρονο που οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ - Προσπάθησε να διαφύγει
Ρέθυμνο: Στο νοσοκομείο 15χρονη μετά από κατανάλωση αλκοόλ - Μία σύλληψη
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18
Θεσσαλονίκη: Εικοσάχρονος συνελήφθη επ' αυτοφώρω να κλέβει ρεύμα από στύλο ηλεκτροδότησης
11:05
Ηράκλειο: Κακουργηματικές διώξεις σε δύο ανηλίκους που παρέσυραν και εγκατάλειψαν 36χρονη πεζή
10:59