Ρόδος: Ανήλικoς μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά την κατανάλωση αλκοόλ - Συνελήφθη η μητέρα του
Ένας 16χρονος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου , νωρίς το πρωί της Τρίτης, έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο μαθητής της Α' Λυκείου φέρεται να έχει καταναλώσει αλκοόλ νωρίτερα το βράδυ σε μεζεδοπωλείο, όπου είχε βγει με την παρέα του. Στο νοσοκομείο έσπευσε και η μητέρα του, η οποία ενημερώθηκε τηλεφωνικά για το περιστατικό.
Μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών, η υπόθεση πήρε ποινικές διαστάσεις. Συνελήφθη τόσο η μητέρα του ανήλικου, με την κατηγορία της πλημμελούς εποπτείας, όσο και ο υπεύθυνος του καταστήματος όπου φέρεται να καταναλωθεί το αλκοόλ.
Οι αρχές διερευνούν τις ευθύνες και από τις δύο πλευρές, σε ένα ακόμη περιστατικό που δείχνει το διαχρονικό πρόβλημα της πρόσβασης των ανηλίκων στο αλκοόλ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Αττική Οδός: Χειροπέδες σε 21χρονο που οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ - Προσπάθησε να διαφύγει
Ρέθυμνο: Στο νοσοκομείο 15χρονη μετά από κατανάλωση αλκοόλ - Μία σύλληψη
Μητσοτάκης: Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση - Ο απολογισμός του έργου μας από το 2019
10:04
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
Θεμιστοκλέους: «Το ΕΣΥ έχει σήμερα περισσότερο προσωπικό που είχε ποτέ»
09:38