Στο νοσοκομείο 20χρονος που έπεσε από τον 3ο όροφο οικοδομής στο Κορδελιό
«Βουτιά» στο κενό από τον τρίτο όροφο οικοδομής που βρισκόταν υπό ανέγερση έκανε 20χρονος στο Κορδελιό της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.
Στο σημείο έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ, που ειδοποιήθηκε για το περιστατικό, όπου διαπίστωσαν ότι είχε τις αισθήσεις μετά την πτώση. Αφότου τον σταθεροποίησαν αιμοδυναμικά, τον μετέφεραν στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Γ. Παπανικολάου».
Στο περιστατικό επιχείρησαν ένα συμβατικό ασθενοφόρο, ένα όχημα μικρού όγκου (smart) και κινητή ιατρική μονάδα, με συνολικά πέντε διασώστες και έναν ιατρό ΕΚΑΒ.
Άγνωστες παραμένουν οι συνθήκες υπό τις οποίες σημειώθηκε το ατύχημα.
ΑΠΟΨΕΙΣ
Λαγοκέφαλος: Η θάλασσα δεν χρειάζεται πανικό. Χρειάζεται γνώση.
15:29
ΕΛΛΑΔΑ
Επιχείρηση διάσωσης τραυματισμένου τουρίστα από τον καταρράκτη Μαν Κάτσα στη Μυτιλήνη
15:24
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Πώς οι αρχές εξιχνίασαν την δολοφονία της 45χρονης Σταυρούλας - Τα βίντεο και οι αντιφάσεις
15:16
ΕΛΛΑΔΑ
Συναγερμός για φωτιά στα Σπάτα - Επιχειρούν πέντε εναέρια μέσα
15:09
ΕΛΛΑΔΑ