Στο νοσοκομείο 20χρονος που έπεσε από τον 3ο όροφο οικοδομής στο Κορδελιό
«Βουτιά» στο κενό από τον τρίτο όροφο οικοδομής που βρισκόταν υπό ανέγερση έκανε 20χρονος στο Κορδελιό της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.
Στο σημείο έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ, που ειδοποιήθηκε για το περιστατικό, όπου διαπίστωσαν ότι είχε τις αισθήσεις μετά την πτώση. Αφότου τον σταθεροποίησαν αιμοδυναμικά, τον μετέφεραν στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Γ. Παπανικολάου».
Στο περιστατικό επιχείρησαν ένα συμβατικό ασθενοφόρο, ένα όχημα μικρού όγκου (smart) και κινητή ιατρική μονάδα, με συνολικά πέντε διασώστες και έναν ιατρό ΕΚΑΒ.
Άγνωστες παραμένουν οι συνθήκες υπό τις οποίες σημειώθηκε το ατύχημα.
ΕΛΛΑΔΑ
Όπλο εντοπίστηκε από πολίτη στον βυθό της θάλασσας στην Καβάλα
13:59
ΕΛΛΑΔΑ
Η νέα εικόνα του Παρθενώνα: Οι πρώτες αντιδράσεις μετά την αλλαγή στο δυτικό αέτωμα
13:55
ΚΟΣΜΟΣ
Κύμα καύσωνα στην Ιταλία: Θερμοκρασίες 10 βαθμούς υψηλότερες από τον μέσο όρο του Ιουνίου
13:50
ΚΟΣΜΟΣ
Η Γαλλία στη δίνη του καύσωνα: Τρεις νεκροί, λουκέτο σε 2.700 σχολεία, συναγερμός σε 49 περιφέρειες
13:46
ΕΛΛΑΔΑ