Συνελήφθη 22χρονος μοτοσικλετιστής για επικίνδυνη οδήγηση στη Θεσσαλονίκη
Περιπολικό (φωτογραφία αρχείου)
EUROKINISSIΝεαρός μοτοσικλετιστής συνελήφθη τα ξημερώματα της Πέμπτης (15/1) για επικίνδυνη οδήγηση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πρόκειται για 22χρονο που εντοπίστηκε από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης να παραβιάζει ερυθρό σηματοδότη, κινούμενος με το δίκυκλο επί της οδού Καρόλου Ντηλ.
Αγνοώντας σήμα των αστυνομικών να σταματήσει, ο 22χρονος πραγματοποιούσε συνεχείς ελιγμούς, με κίνδυνο να συγκρουστεί με τους λοιπούς χρήστες της οδού, ενώ εισήλθε στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, μέσω του οποίου προσπάθησε να διαφύγει, αλλά ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Χαϊδάρι: Νεκρός 38χρονος μοτοσικλετιστής σε τροχαίο με Ι.Χ - Συνελήφθη ο 17χρονος οδηγός
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Κακουργηματικές διώξεις σε δύο ανηλίκους που παρέσυραν και εγκατάλειψαν 36χρονη πεζή
10:59
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρός 42χρονος σε τροχαίο στη δυτική Θεσσαλονίκη - Σοβαρά τραυματίας 41χρονος
10:54
ΕΛΛΑΔΑ
Κολυδάς: Κορυφώνεται η ζέστη τέλη Ιουνίου - Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα οι υψηλότερες τιμές
10:48
ΕΛΛΑΔΑ
Ο δεκάλογος της απογραφής ασανσέρ έως 30/06 - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωταπαντήσεις
10:34
CULTURE