Συνελήφθη 22χρονος μοτοσικλετιστής για επικίνδυνη οδήγηση στη Θεσσαλονίκη
Περιπολικό (φωτογραφία αρχείου)
EUROKINISSIΝεαρός μοτοσικλετιστής συνελήφθη τα ξημερώματα της Πέμπτης (15/1) για επικίνδυνη οδήγηση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πρόκειται για 22χρονο που εντοπίστηκε από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης να παραβιάζει ερυθρό σηματοδότη, κινούμενος με το δίκυκλο επί της οδού Καρόλου Ντηλ.
Αγνοώντας σήμα των αστυνομικών να σταματήσει, ο 22χρονος πραγματοποιούσε συνεχείς ελιγμούς, με κίνδυνο να συγκρουστεί με τους λοιπούς χρήστες της οδού, ενώ εισήλθε στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, μέσω του οποίου προσπάθησε να διαφύγει, αλλά ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Χαϊδάρι: Νεκρός 38χρονος μοτοσικλετιστής σε τροχαίο με Ι.Χ - Συνελήφθη ο 17χρονος οδηγός
ΧΡΗΜΑ
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
TRAVEL
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30
ΕΛΛΑΔΑ
Κέρκυρα: Μοιραία εκδρομή για ηλικιωμένο τουρίστα - Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
09:20
ΚΟΣΜΟΣ
Νέες απειλές Τραμπ για αφανισμό του Ιράν: «Μπορεί να έρθει η στιγμή που δεν θα υπάρχει πλέον»
09:15
ΚΟΣΜΟΣ