Τηλεφώνημα για βόμβα σε δημοσιογραφικό όμιλο στο Μαρούσι
Άνδρας των ΤΕΕΜ (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
EUROKINISSIΣυναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης (20/1) στην ΕΛ.ΑΣ. μετά από τηλεφώνημα για βόμβα σε δημοσιογραφικό όμιλο στο Μαρούσι.
Άγνωστος τηλεφώνησε στο ραδιόφωνο του Real FM και ανέφερε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο κτήριο που στεγάζεται ο όμιλος, χωρίς να δώσει κάποιο χρονικό περιθώριο.
Στο σημείο έχει σπεύσει κλιμάκιο εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών της Αστυνομίας για να πραγματοποιήσει έλεγχο στο χώρο.
ΚΟΣΜΟΣ
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ