Θεσσαλονίκη: Ένταση και σύλληψη στα επείγοντα νοσοκομείου - 39χρονη έβρισε και απείλησε γιατρό
Tο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ // ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ/EUROKINISSIΑπό ένταση, φωνές και μία σύλληψη σημαδεύτηκε η εφημερία στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όταν ασθενής έβρισε και απείλησε μια γιατρό.
Το περιστατικό έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου στο Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης στο τμήμα επειγόντων περιστατικό.
Σύμφωνα με την αστυνομία μία 39χρονη Αλβανίδα απείλησε και εξύβρισε μία 30χρονη ιατρό, ενώ φωνασκούσε διαταράσσοντας την λειτουργία του νοσοκομείου.
Αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Τούμπας – Τριανδρίας προχώρησαν στη σύλληψη της 39χρονης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα - Το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
ΚΟΣΜΟΣ