Θεσσαλονίκη: Φωτιά από κερί σε διαμέρισμα - Στο νοσοκομείο δύο άτομα
Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική τα ξημερώματα της Δευτέρας 16 Φεβρουαρίου, για φωτιά που εκδηλώθηκε σε διαμέρισμα, στη Θεσσαλονίκη.
Οι 2 ένοικοι του διαμερίσματος που βρίσκεται στην οδό Βασιλίσσης Όλγας, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, καθώς εισέπνευσαν καπνό.
Η άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής οδήγησε στον άμεσο περιορισμό της φωτιάς, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η φωτιά εκδηλώθηκε σε στρώμα και προκλήθηκε πιθανά από αναμμένο κερί, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.
Σημειώνεται ότι από την πυρκαγιά προκλήθηκαν υλικές ζημιές στο δωμάτιο του διαμερίσματος όπου ξέσπασε.
Οι αρχές διερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες εκδηλώθηκε η φωτιά.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ