Θεσσαλονίκη: Φωτιά από κερί σε διαμέρισμα - Στο νοσοκομείο δύο άτομα
Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική τα ξημερώματα της Δευτέρας 16 Φεβρουαρίου, για φωτιά που εκδηλώθηκε σε διαμέρισμα, στη Θεσσαλονίκη.
Οι 2 ένοικοι του διαμερίσματος που βρίσκεται στην οδό Βασιλίσσης Όλγας, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, καθώς εισέπνευσαν καπνό.
Η άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής οδήγησε στον άμεσο περιορισμό της φωτιάς, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η φωτιά εκδηλώθηκε σε στρώμα και προκλήθηκε πιθανά από αναμμένο κερί, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.
Σημειώνεται ότι από την πυρκαγιά προκλήθηκαν υλικές ζημιές στο δωμάτιο του διαμερίσματος όπου ξέσπασε.
Οι αρχές διερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες εκδηλώθηκε η φωτιά.
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30
ΚΟΣΜΟΣ