Άγνωστοι βανδάλισαν γλυπτό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
H πόλη της Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
INTIME NEWS / ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΣτον βανδαλισμό γλυπτού στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης, το οποίο είχε αποκαλυφθεί σχεδόν έναν χρόνο πριν, προχώρησαν άγνωστοι.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το γλυπτό «Γυναίκα σε Λεωφορείο», το οποίο είναι τοποθετημένο στο πέταλο της Αριστοτέλους.
Το γλυπτό αποτελεί ένα έργο του Μανώλη Τζομπανάκη, ύψους 2,75 μέτρων και είχε τοποθετηθεί πέρυσι τον Μάρτιο στο σημείο.
Άμεσα ενημερώθηκε η αντιδημαρχία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης για τον βανδαλισμό, με τον αντιδήμαρχο, Λάζαρο Ζαχαριάδη, να στέλνει συνεργείο ώστε να ξεκινήσει επιχείρηση για τον καθαρισμό του γλυπτού.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54
ΚΟΣΜΟΣ
Πάπας Λέων: Να λύσουμε τις διαμάχες ως άνθρωποι και όχι ως ζώα με υπερτεχνολογικά όπλα
16:47
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε μονοκατοικία στη Ραφήνα - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
16:40
ΚΟΣΜΟΣ
Βέλγιο: Ακυρώθηκε η αναπαράσταση της μάχης του Βατερλό λόγω του καύσωνα
16:33
ΚΟΣΜΟΣ