Άγνωστοι βανδάλισαν γλυπτό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
H πόλη της Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
INTIME NEWS / ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΣτον βανδαλισμό γλυπτού στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης, το οποίο είχε αποκαλυφθεί σχεδόν έναν χρόνο πριν, προχώρησαν άγνωστοι.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το γλυπτό «Γυναίκα σε Λεωφορείο», το οποίο είναι τοποθετημένο στο πέταλο της Αριστοτέλους.
Το γλυπτό αποτελεί ένα έργο του Μανώλη Τζομπανάκη, ύψους 2,75 μέτρων και είχε τοποθετηθεί πέρυσι τον Μάρτιο στο σημείο.
Άμεσα ενημερώθηκε η αντιδημαρχία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης για τον βανδαλισμό, με τον αντιδήμαρχο, Λάζαρο Ζαχαριάδη, να στέλνει συνεργείο ώστε να ξεκινήσει επιχείρηση για τον καθαρισμό του γλυπτού.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η κυβέρνηση ήρε τους περιορισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω του σεισμού
18:45
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο από 29 Ιουνίου έως 3 Iουλίου
18:36
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε στο νοσοκομείο - Είχε εντοπιστεί αναίσθητο μέσα σε αυτοκίνητο
18:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Κάρολος γυρίζει την πλάτη στο Μπάκιγχαμ - Δεν θα μείνει εκεί μετά την ανακαίνιση εκατομμυρίων
18:20
ΕΛΛΑΔΑ