Άγνωστοι βανδάλισαν γλυπτό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
H πόλη της Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
INTIME NEWS / ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΣτον βανδαλισμό γλυπτού στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης, το οποίο είχε αποκαλυφθεί σχεδόν έναν χρόνο πριν, προχώρησαν άγνωστοι.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το γλυπτό «Γυναίκα σε Λεωφορείο», το οποίο είναι τοποθετημένο στο πέταλο της Αριστοτέλους.
Το γλυπτό αποτελεί ένα έργο του Μανώλη Τζομπανάκη, ύψους 2,75 μέτρων και είχε τοποθετηθεί πέρυσι τον Μάρτιο στο σημείο.
Άμεσα ενημερώθηκε η αντιδημαρχία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης για τον βανδαλισμό, με τον αντιδήμαρχο, Λάζαρο Ζαχαριάδη, να στέλνει συνεργείο ώστε να ξεκινήσει επιχείρηση για τον καθαρισμό του γλυπτού.
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ αναστέλλουν οικονομικές κυρώσεις για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις διάσωσης
19:47
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
ΕΛΛΑΔΑ