Παράταση στη λειτουργία των κοινωνικών δομών
Παρατείνεται ως τις 31 Δεκεμβρίου 2016 η λειτουργία των Κοινωνικών Δομών Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας, όπως έκανε γνωστό η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου.
Όπως εξήγησε, τις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί σχετική νομοθετική ρύθμιση αναδρομικής ισχύος, με βάση της οποία θα γίνει για τέταρη φορά η παράταση της λειτουργίας των δομών.
Τα χρήματα εξασφαλίστηκαν από τον κρατικό προϋπολογισμό με διαβεβαίωση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Γιώργου Χουλιαράκη.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η αυξημένη μοριοδότηση των εργαζομένων στις κοινωνικές δομές έχει ήδη διασφαλιστεί με νομοθετική ρύθμιση που ψηφίστηκε από τη Βουλή στις 20/10/2016.
Η χρηματοδότηση των κοινωνικών δομών συνεχίζεται από εθνικούς πόρους, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία τους, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ένταξης- έναρξης των δομών-δράσεων αυτών στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020, οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη από τους δήμους και τις Περιφέρειες της χώρας. Γι' αυτό, τους καλούμε, για άλλη μία φορά, να επιταχύνουν τις διαδικασίες προσλήψεων προσωπικού στις νέες δομές, ώστε να έχουν ολοκληρωθεί έως 31/12/2016».
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00