«Παύλο τα καταφέραμε, τους νίκησες» - Η Μάγδα Φύσσα για το αποτέλεσμα στη δίκη της Χρυσής Αυγής
Η Μάγδα Φύσσα κρατάει το πλακάτ «Παύλο τα καταφέραμε» έξω από το Εφετείο για τη δίκη της Χρυσής Αυγής
INTIME NEWSΕμφανώς συγκινημένη μετά την ανακοίνωση της απόφασης στη δίκη για την εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, σε δεύτερο βαθμό, η Μάγδα Φύσσα έξω από το δικαστήριο κρατούσε ένα πλακάτ αφιερωμένο στον αδικοχαμένο γιο της.
«Παύλο τα καταφέραμε, Παύλο τους νίκησες. Παίρνω τον Παύλο μου και φεύγω», είπε η ίδια.
Στα χέρια της, η Μάγδα Φύσσα κρατούσε ένα πλακάτ που έγραφε: «Παύλο τα καταφέραμε! Τελεσίδικα ναζιστική εγκληματική οργάνωση η Χρυσή Αυγή! Τους ξεφτίλισες».
![[385353] ΔΙΚΗ ΤΗΣ](https://img.cnngreece.gr/img/960/max/80/2026/03/11/6888281.jpg?t=z5QBWyXbqS0pAcpWmOKK7g)
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Χρυσής Αυγής: Στη φυλακή και η Ελένη Ζαρούλια - Ποινές 13 ετών για το Διευθυντήριο της ΕΟ
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Χρυσής Αυγής: Ποινές 13 ετών για το διευθυντήριο της εγκληματικής οργάνωσης
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Μασσαλία κατασχεμένο τάνκερ - Θεωρείται ότι ανήκει στον ρωσικό «σκιώδη στόλο»
22:37
ΚΟΣΜΟΣ
Ικανοποίηση από την Ιταλία για την συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου
22:32
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σκέρτσος: «Πώς κωδικοποιείς και επικοινωνείς το κυβερνητικό έργο 7 χρόνων;»
22:29
ΚΟΣΜΟΣ
Χεζμπολάχ: Η συμφωνία της κυβέρνησης με το Ισραήλ μπορεί να οδηγήσει σε εμφύλιο πόλεμο
22:21
ΚΟΣΜΟΣ