Νέο ωράριο για τους μαθητές των ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων - Πότε τίθεται σε ισχύ
Σχολική αίθουσα
ΑΠΕ-ΜΠΕΝέο ωράριο θα τεθεί σε ισχύ για το νέο σχολικό έτος 2026-2027, μετά από απόφαση που υπέγραψε η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου.
Ειδικότερα, για το νέο σχολικό έτος 2026-2027 η αποχώρηση των μαθητών που παρακολουθούν το πρόγραμμα του Αναβαθμισμένου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου πραγματοποιείται:
- στις 15:50, με τη λήξη της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης, ή
- στις 17:30, με την ολοκλήρωση του ημερήσιου προγράμματος.
Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα αποχώρησης των μαθητών και στις 14:55, με το πέρας της πρώτης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης.
ΤΟ ΦΕΚ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣΗ υπουργός Παιδείας τόνισε ότι η εφαρμογή του αναβαθμισμένου ολοήμερου προγράμματος αποτελεί σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς συνδυάζει ποιοτική εκπαιδευτική διαδικασία με ευέλικτο ωράριο.
Η συγκεκριμένη απόφαση ενισχύει τη λειτουργικότητα των σχολείων και συμβάλλει στη βελτίωση της καθημερινότητας μαθητών και γονέων.
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30