Νέο ωράριο για τους μαθητές των ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων - Πότε τίθεται σε ισχύ
Σχολική αίθουσα
ΑΠΕ-ΜΠΕΝέο ωράριο θα τεθεί σε ισχύ για το νέο σχολικό έτος 2026-2027, μετά από απόφαση που υπέγραψε η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου.
Ειδικότερα, για το νέο σχολικό έτος 2026-2027 η αποχώρηση των μαθητών που παρακολουθούν το πρόγραμμα του Αναβαθμισμένου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου πραγματοποιείται:
- στις 15:50, με τη λήξη της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης, ή
- στις 17:30, με την ολοκλήρωση του ημερήσιου προγράμματος.
Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα αποχώρησης των μαθητών και στις 14:55, με το πέρας της πρώτης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης.
ΤΟ ΦΕΚ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣΗ υπουργός Παιδείας τόνισε ότι η εφαρμογή του αναβαθμισμένου ολοήμερου προγράμματος αποτελεί σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς συνδυάζει ποιοτική εκπαιδευτική διαδικασία με ευέλικτο ωράριο.
Η συγκεκριμένη απόφαση ενισχύει τη λειτουργικότητα των σχολείων και συμβάλλει στη βελτίωση της καθημερινότητας μαθητών και γονέων.
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58