Αποκαταστάθηκε μετά από δύο ώρες η βλάβη στο τρένο που ακινητοποιήθηκε στην Οινόη
Σχεδόν δύο ώρες αναγκάστηκαν να περιμένουν οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και ακινητοποιήθηκε νωρίτερα το βράδυ της Παρασκευής (27/03) λόγω βλάβης στον σταθμό της Οινόης.
Η αμαξοστοιχία με αριθμό 56 συνέχισε τελικά το δρομολόγιό της μετά από σχεδόν δύο ώρες αναμονής στο σημείο, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη που προέκυψε στην μηχανή, όπως μεταδίδει το Thesspost.gr.

Υπενθυμίζεται ότι στο τρένο επέβαιναν περίπου 400 επιβάτες, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει με καθυστέρηση από την Αθήνα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αμαξοστοιχία που εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε στην Οινόη λόγω βλάβης
ΕΛΛΑΔΑ
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε τουρίστρια μετά από ατύχημα στο λιμάνι του Ηρακλείου
11:13
ΕΛΛΑΔΑ
Πέθανε ο ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης - Οι διεθνείς παραγωγές, οι Άγριες Μέλισσες και το θέατρο
11:06
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η ΕΕ βάζει στο στόχαστρο και τα κινεζικά plug-in υβριδικά
11:05
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Γιατί ο καύσωνας της Ευρώπης δεν φτάνει ακόμη στην Ελλάδα - «Αντίσταση από τα μελτέμια»
11:04
ΕΛΛΑΔΑ