Αποκαταστάθηκε μετά από δύο ώρες η βλάβη στο τρένο που ακινητοποιήθηκε στην Οινόη
Σχεδόν δύο ώρες αναγκάστηκαν να περιμένουν οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και ακινητοποιήθηκε νωρίτερα το βράδυ της Παρασκευής (27/03) λόγω βλάβης στον σταθμό της Οινόης.
Η αμαξοστοιχία με αριθμό 56 συνέχισε τελικά το δρομολόγιό της μετά από σχεδόν δύο ώρες αναμονής στο σημείο, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη που προέκυψε στην μηχανή, όπως μεταδίδει το Thesspost.gr.

Υπενθυμίζεται ότι στο τρένο επέβαιναν περίπου 400 επιβάτες, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει με καθυστέρηση από την Αθήνα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αμαξοστοιχία που εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε στην Οινόη λόγω βλάβης
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αναβλήθηκε η δίκη των υγειονομικών που κατηγορούνται για τον θάνατο 27χρονου στρατιώτη
12:41
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ευρωομάδα ΝΔ: «Τα θέματα προστασίας των καταναλωτών δεν προσφέρονται για κινδυνολογία»
12:37
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος για PosoKanei: Αυτονόητο χρήσιμο μέτρο ενημέρωσης των καταναλωτών
12:23
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Νεκρή βρέθηκε στα κρατητήρια η 34χρονη που είχε πετάξει το βρέφος της σε κάδο απορριμμάτων
12:22
CULTURE