Τους έπιασαν με περισσότερα από 10 κιλά κάνναβης στα διόδια της Ολυμπίας Οδού - Δύο συλλήψεις
Δύο συλλήψεις στα διόδια της Ολυμπίας Οδού για διακίνηση ναρκωτικών
ΕΛ.ΑΣ.Χειροπέδες πέρασαν οι αστυνομικοί χθες το πρωί Τετάρτη (15/04) σε δύο άνδρες, καθώς σε «μπλόκο» που είχαν στήσει οι αρχές στα διόδια της Ολυμπίας Οδού, τους εντόπισαν με περισσότερα από δέκα κιλά κάνναβης.
Αναλυτικά, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών πραγματοποίησαν συντονισμένη επιχείρηση στον σταθμό διοδίων στην Ολυμπία Οδό, μετά από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών, αναφορικά με την εμπλοκή των δύο ανδρών στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Μέσα στο όχημα των συλληφθέντων οι αστυνομικοί εντόπισαν 10.500 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, διαμοιρασμένη σε δέκα αυτοσχέδιες συσκευασίες.
Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
Η ανακοίνωση για νέα θητεία Ερντογάν, το άρθρο 116 και οι μηχανισμοί της επόμενης ημέρας
08:04
ΙΟΒΕ: Οι ευκαιρίες της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων για την ελληνική οικονομία
08:01
Τραμπ κατά Γερουσίας: «Έχω το Ιράν στα "σχοινιά", έτοιμο να πέσει και δυσκολεύουν τη δουλειά μου»
07:57