Ελαφρά αδιαθεσία για τη Μαρέβα Μητσοτάκη - Μετέβη σε νοσοκομείο της Λάρισας
H Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη
INTIME NEWSΣτο νοσοκομείο Λάρισας ΙΑΣΩ μετέβη η σύζυγος του πρωθυπουργού κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, εξαιτίας μιας ελαφράς αδιαθεσίας που ένιωσε ενώ οδηγούσε στην εθνική οδό.
Λόγω της αδιαθεσίας, σύμφωνα με πληροφορίες από την τοπική ιστοσελίδα onlarissa.gr αποφάσισε να μεταβεί στο ΙΑΣΩ Θεσσαλίας στη Λάρισα προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις για καθαρά προληπτικούς λόγους.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη αντιμετώπισε στομαχικές διαταραχές, είναι καλά στην υγεία της και εφόσον ολοκληρώθηκαν οι εξετάσεις, αποχώρησε για να συνεχίσει το ταξίδι της.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η THEON συνάπτει συμφωνία αποκλειστικότητας για την εξαγορά της HGH Systèmes Infrarouges
14:38
ΚΟΣΜΟΣ
Πειθαρχική δίωξη κατά του δικαστή που ηγείται της έρευνας κατά της συζύγου του Πέδρο Σάντσεθ
14:38
ΔΙΕΘΝΗ
Πέθανε ο πρώην πρόεδρος της Fed Άλαν Γκρίνσπαν σε ηλικία 100 ετών
14:36
CULTURE
«Chapter 51»: Θρίλερ μυστηρίου με τους Κόλμαν Ντομίνγκο και Άμπιγκεϊλ Μπρέσλιν
14:28
ΕΛΛΑΔΑ