Ελαφρά αδιαθεσία για τη Μαρέβα Μητσοτάκη - Μετέβη σε νοσοκομείο της Λάρισας
H Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη
INTIME NEWSΣτο νοσοκομείο Λάρισας ΙΑΣΩ μετέβη η σύζυγος του πρωθυπουργού κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, εξαιτίας μιας ελαφράς αδιαθεσίας που ένιωσε ενώ οδηγούσε στην εθνική οδό.
Λόγω της αδιαθεσίας, σύμφωνα με πληροφορίες από την τοπική ιστοσελίδα onlarissa.gr αποφάσισε να μεταβεί στο ΙΑΣΩ Θεσσαλίας στη Λάρισα προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις για καθαρά προληπτικούς λόγους.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη αντιμετώπισε στομαχικές διαταραχές, είναι καλά στην υγεία της και εφόσον ολοκληρώθηκαν οι εξετάσεις, αποχώρησε για να συνεχίσει το ταξίδι της.
ΕΛΛΑΔΑ
Μήνυμα 112 για τη φωτιά στα Σπάτα: «Παραμείνετε σε ετοιμότητα»
16:04
ΚΟΣΜΟΣ
Το παρασκήνιο των συνομιλιών στην Ελβετία: Οι απειλές, οι «γκρίνιες» και οι όροι του Ιράν
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Νέα φωτιά σε χορτολιβαδική έκταση στη Βοιωτία
15:56
ΕΛΛΑΔΑ
Κρήτη: Στην φυλακή ο 27χρονος για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 23χρονη
15:48
ΚΟΣΜΟΣ